Aktualności

  • Egzaminy na kursy KET i PET

    Egzaminy na kursy KET i PET

    Wstępny egzamin na zajęcia KET i PET odbędzie się 06.09.2019 (piątek) w sali kl. 6c oraz 6d o godzinie 12:15.

    Zespół Anglistek

  • Zapraszamy do Szkoły!

    Zapraszamy do Szkoły!

    Kochani Uczniowie, Drodzy Rodzice zapraszamy na uroczystości z okazji rozpoczęcia roku szkolnego 2019/20 w poniedziałek 2 września o godzinie:

    – 8.15 klasy 0a i 1c,
    – 9.00 klasy 1ab,2abc,3ab,
    – 10.00 klasy 4abc,5ab,6abcd,
    – 11.00 klasy 7ab,8ab,
    – 12.00 klasy SLO

    Jednocześnie informujemy, że tego dnia nie odbywają się w szkole zajęcia dydaktyczne. Dziecko może pozostać w szkole w godzinach 7.15-18.00. Tego dnia nie oferujmy w szkole posiłków.

    Krystyna Budziszewska
    25.08.2019

  • Zebrania z rodzicami

    Zebrania z rodzicami

    Pierwsze zebrania z rodzicami będą odbywały się według następującego porządku:

    29.08. godz.17.00 – klasy 0a i 1c
    2.09. godz. 17.00 – klasy 1ab, 2abc, 3ab, 4c, 7ab, 8ab,
    2.09 godz. 18.30 – klasy SLO
    3.09 godz. 17.00 – 4a, 5a, 6abc,
    3.09 godz. 18.30 – klasy 4b,5b,6d

    Krystyna Budziszewska
    25.08.2019

  • Wydawanie obiadów  w stołówce szkolnej

    Wydawanie obiadów w stołówce szkolnej

    Wydawanie posiłków w stołówce szkolnej rozpoczynamy od 3 września
    W rozwinięciu więcej informacji na ten temat

    Klasy 0a

    Uczniowie mają zapewnione 3 posiłki dziennie i nie wymagąją dodatkowych zgłoszeń.

     

    Klasy 1 – 8
    Przypominamy, że zupa jest dla wszystkich uczniów w ramach czesnego, zaś drugie dania są dla dzieci chętnych. Zapisy w sekretariacie szkoły – telefonicznie (22)6659242, 500-062-792, drogą elektroniczną sekretariat@sp24sto.edu.pl lub osobiście. Zgłoszenia na wtorek 3 września będą przyjmowane do 9 rano. Dzieci zgłoszone w terminie późniejszym będą otrzymywały posiłki od następnego dnia roboczego po zgłoszeniu.
    Uwaga! Dokonanie wpłaty nie jest równoznaczne ze zgłoszeniem dziecka.

     

    Liceum
    Uczniowie liceum mogą zapisywać się na obiady pełne (zupa i II danie) lub tylko zupę. Zapisy w sekretariacie szkoły – telefonicznie (22)6659242, 500-062-792, drogą elektroniczną ( sekretariat@sp24sto.edu.pl) lub osobiście. Zgłoszenia na wtorek 3 września przyjmowane będą do 9 rano. Dzieci zgłoszone w terminie późniejszym będą otrzymywały posiłki od następnego dnia roboczego po zgłoszeniu.
    Uwaga! Dokonanie wpłaty nie jest równoznaczne ze zgłoszeniem dziecka.

     

    Krystyna Budziszewska

     

  • Wakacje! Czas start!

    Wakacje! Czas start!

    Życzymy wszystkim dużo słońca, uśmiechu i przygód. Niech będzie to czas spotkań z ciekawymi ludźmi, interesujących podróży i odkrywania nowych fascynujących miejsc.

  • Klipnij TO! Nie mów mi nie

    Klipnij TO! Nie mów mi nie

    Przedstawiamy najnowsze dzieło grupy muzycznej Klipnij TO! „Nie mów mi nie”

  • Mistrzostwa Szkoły w pływaniu

    Mistrzostwa Szkoły w pływaniu

    Dnia 7 czerwca w godzinach 13.30-15.00 odbędą się  Mistrzostwa Szkoły w pływaniu. Zapraszamy wszystkich chętnych z klas 0-6  Zawody odbędą się na basenie Pingwin przy ul. Oławskiej. Wyjazd ze szkoły  o godzinie 12.30 a powrót około 16.00. 

     

    Dzieci będą płynąć stylem dowolnym w swoich kategoriach wiekowych:

     
      I kat. zerówki (25 m stylem dowolnym)

     II kat. kl. 1-2 (25 m stylem dowolnym)

     III kat. kl.  3-4 (25 m stylem dowolnym)

     IV kat. kl. 5-6 (50 m stylem dowolnym)

    Dzieci, które czują się niepewnie mogą płynąć z deską lub makaronem. Zawodników można odebrać bezpośrednio po  basenie.

    Warunkiem uczestnictwa w zawodach jest pisemna zgoda od Rodzica. Formularz znajduje się u wychowawców lub p. Małgorzaty Ferenc.

    Małgorzata Ferenc

  • Zakończenie roku szkolnego

    Zakończenie roku szkolnego

    Zakończenie roku szkolnego w odbędzie się wg. następującego harmonogramu:

    18 czerwca

    Godzina 17:30 – Uroczyste pożegnanie klas 3 Naszego Gimnazjum.

    19 czerwca

    8:15 – Zakończenie roku szkolnego klas 0.

    8:15 – Zakończenie roku szkolnego klas 4-6.

    9:00 – Zakończenie roku szkolnego klas 7.

    9:15 – Zakończenie roku szkolnego klas 1-3.

    10:00 – Uroczyste pożegnanie klas 8. 

    Tego dnia zapewniamy opiekę świetlicową.

  • Wygłuszenie jadalni szkolnej

    Wygłuszenie jadalni szkolnej

    Pomóż nam wyciszyć jadalnię szkolną! Dołącz do zbiórki funduszy na zakup paneli wygłuszających. Informacje, jak to zrobić, znajdziesz na ostatniej planszy naszego filmu.

  • Fakultet kajakowy Czarna Hańcza

    Fakultet kajakowy Czarna Hańcza

    Dla przypomnienia raz jeszcze wszystkie szczegóły dotyczące wyjazdu:

    Termin: 29 – 31 maja 2019 (środa – piątek)

    Trasa: Buda Ruska – Frącki – Jałowy Róg – Rudawka

    Noclegi: na polach namiotowych.

     Wyżywienie: 3 posiłki dziennie. Śniadania i kolacje robimy sami (produkty będą kupione przez organizatorów), obiady mamy zapewnione na polach biwakowych.

    Co zabrać:

    • NAMIOT (jeden na 2-3 osoby)
    • Śpiwór
    • Karimat
    • Kurtkę przeciwdeszczową
    • Bluzy polarowe/softshellowe 2x
    • Długie spodnie
    • Sandały do chodzenia w wodzie (nie klapki)
    • Obuwie sportowe
    • Spodnie nieprzemakalne
    • Ciepłą czapkę
    • Ciepłe rękawiczki
    • Czapkę z daszkiem
    • Krótkie spodenki
    • Strój kąpielowy
    • Ręczniki
    • Okulary przeciwsłoneczne
    • Menażkę/talerz
    • Zestaw sztućców
    • Kubek
    • Krem z filtrem UV
    • Środek przeciw komarom
    • Pokrowiec na telefon komórkowy/torebkę strunową
    • Czołówkę
    • Worki na śmieci (30-60l)
    • Rolkę papieru toaletowego.

    Uwaga!

    • Bagaż główny (przewożony lądem przez organizatorów) może być spakowany w torbę lub plecak. Bagaż podręczny (do kajaka) najlepiej spakować w worki żeglarskie (15-30l) lub w mały plecak zabezpieczony workiem na śmieci.
    • Uczestnik spływu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
    • Program może ulec zmianie ze względów pogodowych lub kondycyjnych.

    Transport: autokar.

    Wyjazd: 29 maja (środa) – zbiórka o godz. 7.00, parking przed Szkołą.

    Powrót: 31 maja (piątek) – w godz. 20.00 – 21.00 na parking przed Szkołą.

    Piotr Melon

    (27.05.2019)

  • Poniedziałek w klasach 7 – 8 i 3G

    W poniedziałek od godziny 8.15 – 12.00  kończymy projekty nad którymi pracowaliśmy podczas Zielonej Szkoły ….

    W poniedziałek od godziny 8.15 – 12.00  kończymy projekty nad którymi pracowaliśmy podczas Zielonej Szkoły w Rewalu, od 12.00  rozpoczynamy prezentacje. W tym czasie nauczyciele niezaangażowani w projekty  mają konsultacje. Zajęcia popołudniowe odbywają się bez zmian

  • Powrót z zielonej szkoły 7,8 i 3G

    Powrót z zielonej szkoły 7,8 i 3G

    Szanowni Rodzice planowany powrót uczniów klas 7-8 i 3G z zielonej szkoły 24 maja ok. godziny 20 na parking przed szkołą.

     Uprzejmie prosimy o parkowanie w taki sposób, żeby autobusy mogły swobodnie wiechać. Serdecznie dziękujemy Organizatorzy.

  • Zielona Szkoła Klas 7,8 i 3G

    Zielona Szkoła Klas 7,8 i 3G

    Zbiórka Klas 7,8 i 3G na Zieloną Szkołę w dniu 19.05 o godz 6:45 na parkingu przy ul. Raginisa (wjazd od ul Człuchowskiej).

  • Zielona szkoła klasy 1-3

    Zielona szkoła klasy 1-3

    W dniu 20 maja o godz 7.45 kl 1 – 3 wyjeżdżają do Zielonej Szkoły w Wiktorowie. Zbiórka – parking ul. Raginisa, wjazd od ul. Człuchowskiej. Powrót 24 maja ok. godz 17.30 w miejscu zbiórki.

  • Ahoj, przygodo!

    Ahoj, przygodo!

    W dniu 19 maja o godz 8.30 kl IV – VI wyjeżdżają do Zielonej Szkoły w Poddąbiu. Zbiórka – parking przy bazarku Bemowo, wjazd od ul. Wrocławskiej. Powrót 24 maja ok. godz 18.00 w miejscu zbiórki.