Aktualności
-
Mistrzostwa Szkoły w pływaniu
Dnia 7 czerwca w godzinach 13.30-15.00 odbędą się Mistrzostwa Szkoły w pływaniu. Zapraszamy wszystkich chętnych z klas 0-6 Zawody odbędą się na basenie Pingwin przy ul. Oławskiej. Wyjazd ze szkoły o godzinie 12.30 a powrót około 16.00.Dzieci będą płynąć stylem dowolnym w swoich kategoriach wiekowych:
I kat. zerówki (25 m stylem dowolnym)II kat. kl. 1-2 (25 m stylem dowolnym)
III kat. kl. 3-4 (25 m stylem dowolnym)
IV kat. kl. 5-6 (50 m stylem dowolnym)
Dzieci, które czują się niepewnie mogą płynąć z deską lub makaronem. Zawodników można odebrać bezpośrednio po basenie.
Warunkiem uczestnictwa w zawodach jest pisemna zgoda od Rodzica. Formularz znajduje się u wychowawców lub p. Małgorzaty Ferenc.
Małgorzata Ferenc
-
Zakończenie roku szkolnego
Zakończenie roku szkolnego w odbędzie się wg. następującego harmonogramu:
18 czerwca
Godzina 17:30 – Uroczyste pożegnanie klas 3 Naszego Gimnazjum.
19 czerwca
8:15 – Zakończenie roku szkolnego klas 0.
8:15 – Zakończenie roku szkolnego klas 4-6.
9:00 – Zakończenie roku szkolnego klas 7.
9:15 – Zakończenie roku szkolnego klas 1-3.
10:00 – Uroczyste pożegnanie klas 8.
Tego dnia zapewniamy opiekę świetlicową.
-
Fakultet kajakowy Czarna Hańcza
Dla przypomnienia raz jeszcze wszystkie szczegóły dotyczące wyjazdu:
Termin: 29 – 31 maja 2019 (środa – piątek)
Trasa: Buda Ruska – Frącki – Jałowy Róg – Rudawka
Noclegi: na polach namiotowych.
Wyżywienie: 3 posiłki dziennie. Śniadania i kolacje robimy sami (produkty będą kupione przez organizatorów), obiady mamy zapewnione na polach biwakowych.
Co zabrać:
- NAMIOT (jeden na 2-3 osoby)
- Śpiwór
- Karimat
- Kurtkę przeciwdeszczową
- Bluzy polarowe/softshellowe 2x
- Długie spodnie
- Sandały do chodzenia w wodzie (nie klapki)
- Obuwie sportowe
- Spodnie nieprzemakalne
- Ciepłą czapkę
- Ciepłe rękawiczki
- Czapkę z daszkiem
- Krótkie spodenki
- Strój kąpielowy
- Ręczniki
- Okulary przeciwsłoneczne
- Menażkę/talerz
- Zestaw sztućców
- Kubek
- Krem z filtrem UV
- Środek przeciw komarom
- Pokrowiec na telefon komórkowy/torebkę strunową
- Czołówkę
- Worki na śmieci (30-60l)
- Rolkę papieru toaletowego.
Uwaga!
- Bagaż główny (przewożony lądem przez organizatorów) może być spakowany w torbę lub plecak. Bagaż podręczny (do kajaka) najlepiej spakować w worki żeglarskie (15-30l) lub w mały plecak zabezpieczony workiem na śmieci.
- Uczestnik spływu musi być przygotowany na różne warianty pogodowe! Należy wziąć rzeczy na upał, zimno, deszcz, wiatr.
- Program może ulec zmianie ze względów pogodowych lub kondycyjnych.
Transport: autokar.
Wyjazd: 29 maja (środa) – zbiórka o godz. 7.00, parking przed Szkołą.
Powrót: 31 maja (piątek) – w godz. 20.00 – 21.00 na parking przed Szkołą.
Piotr Melon
(27.05.2019)
-
Poniedziałek w klasach 7 – 8 i 3G
W poniedziałek od godziny 8.15 – 12.00 kończymy projekty nad którymi pracowaliśmy podczas Zielonej Szkoły ….
W poniedziałek od godziny 8.15 – 12.00 kończymy projekty nad którymi pracowaliśmy podczas Zielonej Szkoły w Rewalu, od 12.00 rozpoczynamy prezentacje. W tym czasie nauczyciele niezaangażowani w projekty mają konsultacje. Zajęcia popołudniowe odbywają się bez zmian
-
Zielona Szkoła Klas 7,8 i 3G
Zbiórka Klas 7,8 i 3G na Zieloną Szkołę w dniu 19.05 o godz 6:45 na parkingu przy ul. Raginisa (wjazd od ul Człuchowskiej).
-
Zielona szkoła klasy 1-3
W dniu 20 maja o godz 7.45 kl 1 – 3 wyjeżdżają do Zielonej Szkoły w Wiktorowie. Zbiórka – parking ul. Raginisa, wjazd od ul. Człuchowskiej. Powrót 24 maja ok. godz 17.30 w miejscu zbiórki.
-
Ahoj, przygodo!
W dniu 19 maja o godz 8.30 kl IV – VI wyjeżdżają do Zielonej Szkoły w Poddąbiu. Zbiórka – parking przy bazarku Bemowo, wjazd od ul. Wrocławskiej. Powrót 24 maja ok. godz 18.00 w miejscu zbiórki.
-
Zebranie i dzień otwarty 7,8 i 3G
Zgodnie z harmonogramem spotkań, w dniu 14 maja o godzinie 17:15, zapraszamy wszystkich rodziców klas 7-8 i 3G na wspólne zebranie w holu gimnazjum. Po tym spotkaniu, około 17:45 rozpocznie się dzień otwarty.
Piotr Piskorski
-
Wiosenna zbiórka makulatury
W dniach 15 i 16 maja odbędzie się zbiórka makulatury.
Zbiórka będzie trwała w godzinach 7:50-9:00 i 14:00-17:00.
Prosimy, aby dzieci przynosiły paczki o wadze 3-8 kg zawierające gazety codzienne, czasopisma kolorowe. Paczki powinny być przewiązane sznurkiem.
W skład makulatury nie wchodzą:- książki w twardej oprawie;
- tektura falista.
Prosimy, aby Dzieci wzięły odpowiedzialność za tę akcję, zatem makulatura będzie przyjmowana od nich. To dziecko powinno dostarczyć paczkę do zważenia przez dyżurującego nauczyciela i odnieść do kontenera. Oczywiście pomoc rodzica jest nadal mile widziana:) Makulatura będzie zbierana do kontenera ustawionego przed szkołą, ale ważona w szkole.
W dniach zbiórki wybaczamy ewentualne spóźnienie na lekcje z powodu oczekiwania na zważenie.
Marzena Derejko, Anna Barańska-Sadoch
-
Spotkanie RPR
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy przedstawicieli klas na spotkanie RPR, poświęcone planom na rok szkolny 2019/20. Spotkanie odbędzie się 7.05.2019 o godz. 17.30 w sali klasy 6a.
Z wyrazami szacunku Ewa Pytlak
-
Grand Prix Parkofrajdy w kolarstwie górskim
Zapraszamy wszystkich w sobotę 11 maja na nasz klasyk kolarski.
Szczegółowe info poniżej
KLASYK W KOLARSTWIE GÓRSKIM
O GRAND PRIX PARKOFRAJDY –
Tour de Górka
ZESPÓŁ SZKÓŁ STO NA BEMOWIE
zaprasza na zawody w kolarstwie górskim.
Termin:
Sobota 11 maja 2019
Miejsce zawodów:
Park Górczewska na Jelonkach (park znajduje się między naszą szkołą
a ulicą Lazurową) – wjazd od ul. Powstańców Śląskich w ul. Muszlową.
Uwaga! Wyścig odbędzie się przy pierwszej górce za kościołem.
Trasa:
Trasa jest łatwa technicznie (brak stromego zjazdu). W całości biegnie po nawierzchni trawiastej. Długość jednej pętli to około 500m.
Nagrody:
Dla pierwszej trójki wyścigu medale i dyplomy. Dla wszystkich uczestników napoje i słodycze
Zawody odbędą się niezależnie od warunków atmosferycznych.
Kategorie wiekowe i program zawodów:
godz. startu 11.00 – rocznik 2007 (dziew. 1 p/ ch. 2 p),
godz. startu 11.15 – rocznik 2006 (dziew. 2 p / ch. 3 p),
godz. startu 11.30 – rocznik 2012 (pół pętli),
godz. startu 11.45 – rocznik 2013 i młodsi (pół pętli i młodsi),
godz. startu 12.00 – Elite! 2002 i starsi (5 p / do ustalenia),
godz. startu 12.15 – rocznik 2003-2005 (dziew 2 /ch.4 p) – w przypadku dużej ilości zgłoszeń oddzielimy G i klasy 7/8,
godz. startu 12.30 – rocznik 2011 (1 pętla),
godz. startu 12.45 – rocznik 2010 (1 pętla),
godz. startu 13.15 – rocznik 2009 (1 pętla),
godz. startu 13.30 – rocznik 2008 (dziew. 1 p/ ch. 2 p).
- Wyścig sztafet szkół podstawowych (pięć osób: dwie dziewczynki z różnych kategorii, dwóch chłopców z różnych kategorii i nauczyciel
lub rodzic) godz. startu ok. 13.40.
- Wszystkich zawodników prosimy o przybycie na zawody pół godziny przed startem swojej kategorii.
- Godziny startów są orientacyjne i mogą ulec niewielkiej zmianie!
- Zapisy i wydawanie numerów startowych odbywa się w dniu zawodów’
Zapisów dokonują rodzice, opiekunowie bądź nauczyciele .
We wszystkich kategoriach dziewczynki i chłopcy startują oddzielnie.
Zawodnicy startują obowiązkowo w kaskach!!!
Organizatorzy:
Filip Wojewoda 603 779 862 S.P. 24 STO
Piotr Melon 602 663 182 G. 99 / MAKALU