Aktualności

  • Zaświadczenia o wynikach egzaminu

    Zaświadczenia o wynikach egzaminu

    Informujemy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty można składać w piątek 31.07 w godzinach 11.00 – 15.00 oraz w poniedziałek 3.08 w godzinach 8.30 – 15.00.

  • Zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty

    Zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty

    Informujemy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty będą do odbioru w piątek 31.07 w godzinach 11.00 – 15.00 oraz w poniedziałek 3.08 w godzinach 8.30 – 15.00.

  • Sekretariat – dyżury

    W lipcu i sierpni sekretariat będzie pracował w następujące dni:

    1,2,3 lipca – godz. 8.30-15.30
    6 lipca – godz. 9.00-15.00
    7 lipca – godz. 8.30-15.00
    8 lipca – godz. 8.30-15.00
    9 lipca – godz. 8.30-15.00
    10 lipca – godz. 8.30-15.00
    13 lipca – godz. 12.00-15.00
    14 lipca – godz. 8.30-15.00
    15 lipca – godz. 8.30-12.00
    17 lipca – godz. 8.30-15.00
    27 lipca – godz. 9.00-15.00
    28 lipca – godz. 8.30-15.00
    29 lipca – godz. 8.30-15.00
    30 lipca – godz. 8.30-15.00
    31 lipca- godz. 8.30-15.00
    w dniach 31.07 i 03.08 będą dodatkowo wyznaczone godziny związane z odbiorem i dostarczaniem zaświadczeń z egzaminu ósmoklasistów.
    od 4 sierpnia do 14 sierpnia – przerwa
    od 17 sierpnia sekretariat będzie czynny codziennie w godzinach 8.30-15.00.

    Krystyna Budziszewska i Ewa Pająk

  • KARTY MIEJSKIE

    Informujemy, że Państwa dzieci jako uczniowie klas pierwszych będą mogły być posiadaczami kart miejskich. Prosimy o zapoznanie się z pismem zamieszczonym poniżej i instrukcją wyrobienia karty. Karty uprawniają do darmowego korzystania z komunikacji miejskiej. Ważne są 4 lata. Na wszystkie wycieczki szkolne dziecko musi mieć ze sobą kartę miejską. Informacja wraz z instrukcją zostanie rodzicom przyszłorocznych klas pierwszych przekazana też drogą elektroniczną.
    Uczniowie klas starszych, którzy nie posiadają kart też mogą korzystać z podanego linka.
    Krystyna Budziszewska

    Szanowni Państwo,

    W nawiązaniu do pisma z dnia 28 marca 2019 r. dotyczącego procedury w zakresie wydawania Kart Ucznia dzieciom przyjętym do klas I w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2020/2021, uprzejmie informujemy, iż Zarząd Transportu Miejskiego przygotował platformę umożliwiającą składanie wniosków drogą elektroniczną.
    Link dedykowany wyłącznie dla Państwa placówki to: https://kartaucznia.ztm.waw.pl/b13b1780

  • Opłaty za szkołę

    Opłaty za szkołę

    Zapraszamy do regulowania opłat za szkołę za czerwiec 2020:

    Szkoła Podstawowa nr 24 STO:

    Czesne w klasie Oa – 1370 lub 1520 zł
    Czesne w klasach 1-8 – 1370 lub 1520 zł
    Obiady -0 zł

    Społeczne Liceum nr 99 STO:

    Czesne – 1370 lub 1520 zł
    Obiady – 0 zł

    Przypominamy, że na drugie i kolejne dzieci przysługuje zniżka 100 zł. Pierwszym dzieckiem jest dziecko młodsze.

    Termin płatności mija 8 czerwca 2020 roku. Prosimy o terminowe regulowanie opłat.

  • Obóz Karate

    Obóz Karate

    Do wszystkich karateków i ich rodziców.
    W związku z pozytywną decyzją kuratoriów o możliwości organizacji obozów dla dzieci i młodzieży mamy OBÓZ KARATE!

    Jedziemy nad morze do Rozewia, do Hotelu Okulski Grand Rozewie. Wszystkie informacje na plakacie obozowym. Osu!

  • Wieści z sekretariatu

    Dyżury sekretariatu

    Szanowni Państwo,
    w związku z występowaniem epidemii koronowirusa w Polsce, mając na uwadze bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników, zwracamy się z uprzejmą prośbą o ograniczenie wizyt w szkole jedynie do spraw koniecznych.
    Sekretariat szkoły czynny jest codziennie w godzinach 8.30-12.30.
    W szkole pełni też dyżur serwis dbający o porządek w szkole. Szkoła jest codziennie otwarta w godzinach 8.30-16.00, więc w razie potrzeby zapraszamy. Ze względu na ograniczoną ilość osób pracujących w budynku szkoły, może zdarzyć się, że trzeba będzie poczekać chwilę na wejście, zachęcamy wtedy do skorzystania z telefonu. Prosimy też o przychodzenie w maseczkach i rękawiczkach. Płyny dezynfekujące są przy wejściach.
    W sprawach różnych prosimy o kontakt na adres email: sekretariat@stonabemowie.edu.pl lub telefony 22/6659242 i 500 062 792.

    Krystyna Budziszewska i Ewa Pająk

  • Gala i Sejmik Szkolny odwołane

    Gala i Sejmik Szkolny odwołane

    Gala 30 Lecia Szkoły z dnia 19.03.2020 oraz Sejmik Szkolny z dnia 14.03.2020 zostały odwołane, o ewentualnym przyszłym terminie poinformujemy w późniejszym czasie.

  • Spotkanie RPR

    Spotkanie RPR

    Uwaga! Zmiana terminu spotkania.

    Spotkanie Rady Przedstawicieli Rodziców odbędzie się 10 marca 2020r. o godzinie 17.30 w sali klasy 6d.

  • Basen drugi semestr

    W drugim semestrze będziemy kontynuować zajęcia na pływalni.

    Korzystamy z basenu przy ul. Oławskiej 3. Zajęcia odbywać się będą w piątki w godzinach 13.30 – 14.00, 14.00 – 14.30 oraz 14.30 – 15.00. Zajęcia są przeznaczone dla uczniów klas 0-3. Uczniowie zostaną podzieleni na grupy po otrzymaniu wszystkich zgłoszeń. Uczniowie klas drugich korzystają z basenu bezpłatnie, w ramach obowiązkowej nauki pływania. Pozostali uczniowie ( klasy 0, 1 i 3) płacą 104 złote za semestr (zajęcia od 28 lutego do 19 czerwca). Rodzice wnoszą opłaty za cały semestr z góry. Na zajęcia uczniowie są dowożeni autokarem, a po nich, także autokarem, przywożeni z powrotem do Szkoły. Zgłoszenia przyjmowane są u wychowawców klas na zebraniach klasowych. Rodzic zobowiązany jest do wpisania ucznia na listę uczestników i potwierdzenia uczestnictwa własnoręcznym podpisem. Bez dopełnienia tej formalności dziecko nie będzie mogło uczestniczyć w zajęciach.

    Krystyna Budziszewska (07.02.2020)

  • Klipnij TO!

    Klipnij TO!

    „Dobrze jest jak jest” [Roksana Węgiel COVER]

  • Wyjście na lodowisko – odwołane

    Wyjście na lodowisko – odwołane

    Informujemy, że planowane na 5.02.2020 r. wyjście na lodowisko zostało odwołane.

    Wychowawcy

  • Zebrania semestralne

    Zebrania semestralne

    Zapraszamy na zebrania semestralne, które odbędą się zgodnie z harmonogramem roku szkolnego 4 lutego (wtorek), wg następującego planu:

    Zapraszam rodziców klas 1 Liceum na zebrania kończące semestr:

    17.00 – klasa 1A

    17.45 – klasa 1C

    18.30 – klasa 1B

    W godzinach 17.30 – 19.00 istnieje możliwość krótkiego spotkania z większością nauczycieli (nie będących wychowawcami).

  • Zebrania semestralne

    Zebrania semestralne

    Zapraszamy na zebrania semestralne, które odbędą się zgodnie z harmonogramem roku szkolnego 4 lutego (wtorek), wg następującego planu:

    Godzina 17.00

                                                Klasy: 0a,  1a,1b,1c,  2a,2b,2c,  3a,3b

                   Godzina 17.15

                                                Klasy: 4b,4c, 5b, 6a,6b,6d, 7a, 8a

                   Godzina 18.30

                                                Klasy: 4a,  5a, 7b, 8b      

                   Godzina 19.00

                                                Klasa: 6c            

    Dodatkowo w tym dniu odbędą się także inne spotkania:

    17.30 – Informacja na temat rekrutacji do naszego Liceum, dla zainteresowanych rodziców uczniów klasy 8b                           

    SALA PRZYRODNICZA NA 1. PIĘTRZE (prowadzi Jarosław Pytlak)

    18.15 – warsztaty dla rodziców uczniów klas szóstych, na temat specyfiki pracy w klasach 7-8 naszej Szkoły (dla osób, które nie wzięły udziału w pierwszym spotkaniu, które prowadził pan Piotr Piskorski, dla klas 6a,6b,6d po zebraniu semestralnym, dla klasy 6c przed zebraniem)

    STOŁÓWKA SZKOLNA (prowadzi Jarosław Pytlak)

    18.30 – Informacja na temat rekrutacji do naszego Liceum, dla zainteresowanych rodziców uczniów klasy 8a

    SALA PRZYRODNICZA NA 1. PIĘTRZE (prowadzi Piotr Piskorski)

     

    Wychowawcy (31.01.2020 r.)

  • Wyjazd językowy do Dublina dla klas 5-7

    Wyjazd językowy do Dublina dla klas 5-7

    Serdecznie zapraszamy na wycieczkę do Irlandii w dniach 09-13.06.2020.

    Bardzo prosimy o dostarczenie wymaganych dokumentów oraz wpłacenie zaliczki do sekretariatu Szkoły w wysokości 1100 zł (tytuł przelewu: imię i nazwisko dziecka, klasa, z dopiskiem „Dublin”).
    Wpłaty oraz dostarczanie dokumentów przyjmujemy do środy 5 lutego 2020.

    Podkreślamy, że sama wpłata pieniędzy nie jest wystarczająca do zarezerwowania miejsca! Kolejność zgłoszeń do sekretariatu jest kluczowa.

    Zespół Nauczycieli Języka Angielskiego

    (30.01.2020)